Zamówienie i dostawa

Szybka dostawa

Naszym celem jest zrealizowanie zamówienia w ciągu dwóch- trzech dni roboczych, tak aby zostało dostarczone jak najszybciej. Czas dostawy może się różnić. Oczywiście będziemy Cię informować o statusie Twojego zamówienia. Nasze paczki wysyłane są za pośrednictwem DPD. Gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz potwierdzenie wysyłki, zawierające link do śledzenia. Dzięki temu możesz śledzić przesyłkę z naszego magazynu na Twój adres dostawy. Nie ma cię w domu? Następnie doręczyciel zostawia wiadomość, a paczka jest ponownie dostarczana później.

Ceny

Wszystkie ceny i stawki podane na tej stronie zawierają podatek VAT, chyba że zaznaczono inaczej.

Koszty wysyłki

Koszt  dostawy na adres domowy to 3,20 € (około 15,99 PLN w zależności od wartości rynkowej euro). Darmowa wysyłka id 349zł (około 70 euro).

Dostawa roślin

W przypadku zamawiania roślin prosimy liczyć się z tym, że czas dostawy wydłuży się o 3 do 4 dni roboczych. Żywopłoty wysyłane są paletami, pozostałe rośliny wysyłane są po prostu pocztą.

Jak mogę złożyć zamówienie

Zamawianie czegoś na Vivara.pl jest bardzo łatwe. Patrzysz na stronie internetowej, który produkt chcesz kupić i klikasz na niego, aby trafić na stronę produktu. Po dokonaniu wyboru możesz w kolumnie "ilość" wpisać ilość produktów tego typu. Następnie kliknij zielony przycisk „dodaj do koszyka”, po czym otrzymasz aktualny przegląd swojego koszyka. Pokazuje całkowitą cenę i możesz kontynuować zakupy, dostosować zawartość koszyka lub złożyć zamówienie. Jak tylko umieścisz wszystkie produkty, które chcesz w koszyku, możesz zapłacić. Przy kasie masz wybór: zapłacić jako gość (nie tworzysz konta), zapłacić jako klient i natychmiast utworzyć konto lub zapłacić za pośrednictwem swojego konta. Szczegóły Twojego zamówienia pojawią się na Twoim koncie. Jeśli zdecydujesz się zapłacić jako gość lub utworzyć konto natychmiast po złożeniu zamówienia, musisz podać informacje, takie jak adres rozliczeniowy i adres dostawy. Jeśli zdecydujesz się zapłacić za pomocą istniejącego konta, dane te są wypełniane domyślnie. Następnie wybierasz metodę wysyłki i metodę płatności, po czym widzisz swoje zamówienie jako przegląd. Jeśli jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, możesz sfinalizować i dokonać płatności.Możesz zostać przekierowany na stronę operatora płatności. Po dokonaniu płatności zostaniesz przeniesiony na naszą stronę z podziękowaniami i otrzymasz potwierdzenie e-mailem.

Płatność

Możesz zapłacić za swoje zamówienie za pomocą iDeal, PayPal (PayPal to międzynarodowy procesor płatności online, z którym połączone jest Twoje konto bankowe lub karta kredytowa, a Twój zakup jest chroniony), kartą kredytową lub płatnością po wykonaniu usługi: nie akceptujemy płatności gotówkowych. Faktura jest wysyłana wraz z dostawą. Jeśli zdecydujesz się zapłacić później, musisz zapłacić kwotę faktury w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Jeśli pierwsze zamówienie ma wartość 250,00 € lub więcej, prosimy o wpłacenie z góry 50% wartości zamówienia.

Czy masz kod rabatowy? Możesz użyć tego w swoim koszyku, cena zostanie wtedy obliczona automatycznie. Kodów rabatowych nie można łączyć, możesz użyć tylko jednego kodu rabatowego na zamówienie. Kody rabatowe nigdy nie obowiązują na kartach podarunkowych, książkach i lornetkach, chyba że zrobiono wyraźny wyjątek.

Informacje o produkcie

Wszystkie nasze produkty są przechowywane w magazynach, w których występują orzechy. Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą, nasza żywność nie zawiera składników modyfikowanych genetycznie. Chociaż nasza żywność jest najwyższej jakości, nie nadaje się do spożycia przez ludzi.

Obsługa reklamacji

Jeśli masz reklamację dotyczącą naszych produktów lub usług, poinformuj nas o tym, dzwoniąc do naszego działu obsługi klienta (0048225 244 172) lub e-mailem (info@vivara.pl).

W ciągu 14 dni skontaktujemy się z Tobą i udzielimy merytorycznej odpowiedzi na Twoją reklamację.

Spory między klientem a przedsiębiorcą dotyczące zawarcia lub realizacji umów dotyczących produktów i usług, które mają być dostarczone przez tego przedsiębiorcę, mogą, z należytym uwzględnieniem poniższych postanowień, być składane zarówno przez klienta, jak i przedsiębiorcę do Niderlandziej Komisji Rozjemczej Thuiswinkel, PO Box 90600, 2509 LP, Haga (www.sgc.nl). Możesz również złożyć skargę do Komisji Rozjemczej za pośrednictwem Europejskiej Platformy ODR (ec.europa.eu/consumers/odr/).

Zobacz też: Gwarancja i zwroty